Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Możesz je wyłączyć w ustawieniach przeglądarki. Dalsze korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza wyrażenie zgody na korzystanie z plików cookies.

rozumiem i zgadzam się
Forum WWW.TOCZEN.PL Strona Główna WWW.TOCZEN.PL
"systemic lupus erythematosus"
 
 Lupus ChatLupus chat  FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

arechina sen i inne skutki uboczne
Idź do strony 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WWW.TOCZEN.PL Strona Główna -> Porady i Doświadczenia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Natka
Master butterfly
Master butterfly


Dołączył: 29 Sie 2005
Posty: 304
Skąd: Słupsk/Gdańsk

PostWysłany: Sro Wrz 07, 2005 5:35 pm    Temat postu: arechina sen i inne skutki uboczne Odpowiedz z cytatem

hej!od kiedy biore arechine to mam problemy ze snem.śpie 3,4 godziny ale z przerwami.budze sie średnio co pół godziny.czy ktos z Was miał to samo? jeśli tak to czy braliście dodatkowo jakieś leki na sen?jak juz jestem przy arechinie to mam pytanko a propo włosów. strasznie mi wypadają. musiałam je obciąć. może znacie jakiś sposób żeby je choć troche wzmocnić?pozdrawiam.n Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
gusia_92
Master butterfly
Master butterfly


Dołączył: 10 Lip 2005
Posty: 1076
Skąd: Skoczów

PostWysłany: Sro Wrz 07, 2005 6:26 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

NIe zabardzowiem czy moje problemy ze snem byly zwiazane wlasnie z arechina ale mialam takie problemy. od jakiegos czasu spiej jak dzieckoi nie przeszkadza mi nawet budziak Smile Jezeli chodzi o wloy to poszukaj jak sie nie myle to mowilysmy o tym calkiem niedawno w Kawiarence. Ale tak dla przypomnienia to mycie na zmiane raz zimna raz ciepla i zmieniac szampony. Dodatkowo zciac wlosy tak jak to tylko mozliwe i do takiej fryzurki ze bys sie z nia dobrze czula
_________________
.:Hoy se que tu ya no me quieres y eso es lo que mas me hiere:.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Lidia
Master butterfly
Master butterfly


Dołączył: 22 Sty 2005
Posty: 2511
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Sro Wrz 07, 2005 6:50 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie kojarzę jakoś wypadania włosów z ąrechiną którą biorę od lat.ż snem mam kłopoty ale raczej z zasypianiem.Porozmawiaj koniecznie z lekarzem prowadzącym na temat dolegliwości może coś zaradzi.
Pozdrowionka
LIdka Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
didulka
Master butterfly
Master butterfly


Dołączył: 20 Maj 2005
Posty: 2900
Skąd: Świętochłowice

PostWysłany: Sro Wrz 07, 2005 6:57 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a czy po encortonie wypadaly wam wlosy? bo mi strasznie leca Sad juz nawet nie chce sie czesac zeby na to nie patrzec Evil or Very Mad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Monika B
Moderator
Moderator


Dołączył: 14 Lis 2004
Posty: 17267

PostWysłany: Sro Wrz 07, 2005 7:30 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Klopoty ze snem ma wiekszosc z nas...........wydaje mi sie ze sa one zwiazane ze sterydami ............a nie z arechina.........
Wlosy mozna wzmocnic .........pokrzywa i skrzypem ...zapytaj w aptece........Mnie najbardziej wypadaly wlosy po endoxanie......
Powiedz lekarce prowadzacej o klopotach ze snem ......bo tak na pale to nie bardzo ............ja jestem na lekach ...........zadne mleko na noc muzyka relaksacyjna..nic nie pomagalo........
Sa noce ze nie spie wcale ...ale od jakiegos czasu zauwazylam ze spie lepiej ......czemu........?sama nie wiem.........
Monika
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
gusia_92
Master butterfly
Master butterfly


Dołączył: 10 Lip 2005
Posty: 1076
Skąd: Skoczów

PostWysłany: Sro Wrz 07, 2005 8:36 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Chcialam teraz MOnika napisac ze moze spisz lepiej bo organizm sie przyzwyczil to sterydow ale nie pomyslalam o tym ze przeciez ty je zazywasz juz 10 lat Smile ale bym gafe strzelila. To moze jak nie muzyka czy mleko to moze goraca relasujaca kompiel
_________________
.:Hoy se que tu ya no me quieres y eso es lo que mas me hiere:.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
paulina_87
Gość





PostWysłany: Sro Wrz 07, 2005 9:17 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a wiecie co ja brałam arechine ok 2 lata i nie biore jej już od stycznia 2004. po niej miałam częste i bardzo uciążliwe bóle stawów i co najgorsze zapalenia stawu biodrowego - nie wolno mi było wogóle chodzić a jak już musiałam to tylko z kulami Sad kilkakrotnie miałam już takie zapalenie. nie jest to nic przyjemnego jak nie można samej nawet herbaty sobie zrobić czy chociaż się umyć Sad wzrok też mi się pogorszył. dlatego powiedziałam mojej pani doktor że nie będę brała arechiny bo nawet okulista miał przeciwwskazania.
swoją drogą to arechina ma wstrętny smak ... blee ...
pozdroofki Smile
Powrót do góry
martek
Master butterfly
Master butterfly


Dołączył: 20 Wrz 2003
Posty: 552

PostWysłany: Sro Wrz 07, 2005 9:53 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kłopoty ze snem ma również moje dziecko. Ale jakoś przez 6 lat nie zauważyłam żadnych prawidłowości. Może gdy była na większych dawkach sterydów, częściej budziła się i narzekała , że nie może zasnąć. Ale teraz jest na małej dawce sterydów i też skarży się choć na pewno rzadziej.
Generalnie potwierdzam kłopoty ze snem . Nie znam zależności. Sad
_________________
Martek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Jana
Super senior
Super senior


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 82

PostWysłany: Sro Maj 07, 2008 10:29 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam. Mam pytanie, czy ktoś po arechinie jako skutek uboczny mial zapalenie języka objawiające się pieczeniem, malymi rankami ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Pasja
Master butterfly
Master butterfly


Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 883
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią Maj 09, 2008 2:39 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z całą pewnością po Arechnie mam ze snem dokładnie takie same objawy. Mijają po odstawieniu Arechniny lub po dłuższym czasie przyjmowania - nie wiem, moze organizm się przyzwyczaja.
Całą pracę podyplomową pisałam nocami z dopalaczem Arechiny.
Lada dzień znowu zaczynam przyjmowanie Arechiny i wiem doskonale, że znowu będzie sen krótki i przerywany.
Ale da się z tym żyć.
PS. Arechina mi spowolniła kiedyś wypadanie włosów. Całkowicie przestały wypadać po szamponie Dermena.
_________________
Chcesz nosić futro? Weź kota na ręce!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Ziarenko
Master butterfly
Master butterfly


Dołączył: 10 Wrz 2005
Posty: 2042

PostWysłany: Sob Maj 10, 2008 6:21 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Biorę Arechin od miesiąca i nie mam żadnych problemów ze snem. Raczej nie mam czasu, by spać Wink Z uwagi na sesję jednak problemy ze snem niewątpliwie by się przydały Wink
_________________

rozjaśnia się we mnie
wyjaśnia jaśniej
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
didulka
Master butterfly
Master butterfly


Dołączył: 20 Maj 2005
Posty: 2900
Skąd: Świętochłowice

PostWysłany: Sob Maj 10, 2008 8:23 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja biore arechin juz ponad pol roku i ze snem nie mam zadnych problemow
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
ludmila_07
Master butterfly
Master butterfly


Dołączył: 21 Lis 2007
Posty: 3621

PostWysłany: Czw Maj 15, 2008 11:24 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sen jest też skutkiem niedomgań tarczycy
ja wiem że to mnie męczy w zasypaniu i długosci snu
_________________
W swojej walce z życiem stań po stronie życia - Franz Kafka

W naszym życiu jak na palecie artysty jest jeden jedyny kolor, który nadaje znaczenie życiu i sztuce - kolor miłości
Mark Chagall
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG Tlen
jolac171
Junior
Junior


Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 8
Skąd: Lublin

PostWysłany: Nie Maj 18, 2008 5:47 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witajcie moi mili! Smile
jestem nowa i włączam się do tematu, bo tez mam doświadczenia z arech iną.Arechin biorę już10 m-cy. Sen mam dobry ale przerywany, natomiast bardziej męczy mnie suchość w ustach i oczach. Suchość ust budzi mnie w nocy co godz i muszę łyknąć wody , by dalej spać. Rolling Eyes
Przez suche oczy widzenie mam mgliste co nieco ale okul twierdzi,że jest ok! Mam zespół Sjoegrena i hashimoto.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
malabecia
Senior
Senior


Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 76
Skąd: Września

PostWysłany: Pią Maj 30, 2008 9:05 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja tez biorę arechinę od miesiąca i coraz bardziej wypadają mi wlosy. To samo ze snem jest krótki i często się budze na dodatek mam problemy z zasypianiem a w pierwszym tygodniu brania arechiny się dusiłam potwornie ale lekarz stwierdził że to nie od arechiny bo ona jest najmniej inwazyjnym lekiem i nie powoduje takich skutków ubocznych
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WWW.TOCZEN.PL Strona Główna -> Porady i Doświadczenia Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Następny
Strona 1 z 11

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by PhPBB © 2001, 2002 phpBB Group