Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Możesz je wyłączyć w ustawieniach przeglądarki. Dalsze korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza wyrażenie zgody na korzystanie z plików cookies.

rozumiem i zgadzam się
Forum WWW.TOCZEN.PL Strona Główna WWW.TOCZEN.PL
"systemic lupus erythematosus"
 
 Lupus ChatLupus chat  FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Początek..?
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WWW.TOCZEN.PL Strona Główna -> Porady i Doświadczenia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zuzana
Junior
Junior


Dołączył: 25 Sty 2006
Posty: 10
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sro Sty 25, 2006 10:01 am    Temat postu: Początek..? Odpowiedz z cytatem

Witam wszystkich bardzo serdecznie... Po raz pierwszy... Very Happy
Słuchajcie ja chyba na tym forum jestem laikiem, więc mam nadzieję, że mi pomożecie...
Niedawno byłam w szpitalu i zrobiono mi badania... Niestety nie wyszły korzystnie. Przewaga przeciwciał przeciwjądrowych (mam ich 160, a norm ajest chyba do 45). Podejrzewają toczeń...
Powiedzicie mi, czy już sam fakt występowania przeciwciał przeciwjądrowych świadczy o toczniu? Nio i nie czuję się najlepiej, jestem trochę osłabiona, mam nadciśnienie i stan podgorączkowy?
Co Wy na to?
Pozdrawiam cieplutko bo na dworku zimniutko:)
Zuzana
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
nenya
SuperMOD
SuperMOD


Dołączył: 04 Lip 2004
Posty: 6875
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sro Sty 25, 2006 10:31 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witaj Zuzano

Postaram się wyjaśnić ci parę spraw, ale głównie będę odsyłać cię do różnych wątków na naszym forum - bo mamy tu zebranych sporo informacji na podobną okazję Very Happy