Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Możesz je wyłączyć w ustawieniach przeglądarki. Dalsze korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza wyrażenie zgody na korzystanie z plików cookies.

rozumiem i zgadzam się
Forum WWW.TOCZEN.PL Strona Główna WWW.TOCZEN.PL
"systemic lupus erythematosus"
 
 Lupus ChatLupus chat  FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Co robicie? Kim jesteście?
Idź do strony 1, 2, 3 ... 17, 18, 19  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WWW.TOCZEN.PL Strona Główna -> O Nas, dla Nas, z Nami
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Co robicie? Kim jesteście?
Jestem Uczniem.
7%
 7%  [ 19 ]
Jestem Studentem.
13%
 13%  [ 32 ]
Pracuję.
54%
 54%  [ 135 ]
Jestem Rencistą/Emerytem.
14%
 14%  [ 35 ]
Jestem Bezrobotny.
10%
 10%  [ 25 ]
Wszystkich Głosów : 246

Autor Wiadomość
nenya
SuperMOD
SuperMOD


Dołączył: 04 Lip 2004
Posty: 6875
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw Lut 23, 2006 3:58 pm    Temat postu: Co robicie? Kim jesteście? Odpowiedz z cytatem

Dawno nie mieliśmy żadnej ankiety, więc pora dowiedzieć się czegoś o nas właśnie na tej drodze!
Może tym razem coś o „statusie społecznym”?

Jeśli macie ochote, to oprócz oddania głosu opowiedzcie o sobie coś więcej.
Jeśli się uczycie, to jakie są wasze plany na przyszłość – jaka szkoła, jakie studia, od razu do pracy?
Jeśli studiujecie – to na jakim kierunku? Fajnie tam jest?
Pracujecie - ale gdzie? Lubicie swoją pracę, czy to totalna pomyłka?
Renta, emerytura - Od jak dawna? Co robicie z czasem wolnym – dorabicie, opiekujecie się wnukami, wreszcie macie czas dla siebie?
Bezrobocie - długo już? jaka praca was intersuje, jakie macie na nią szanse?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Itunia
Master butterfly
Master butterfly


Dołączył: 10 Lis 2005
Posty: 3664