Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Możesz je wyłączyć w ustawieniach przeglądarki. Dalsze korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza wyrażenie zgody na korzystanie z plików cookies.

rozumiem i zgadzam się
Forum WWW.TOCZEN.PL Strona Główna WWW.TOCZEN.PL
"systemic lupus erythematosus"
 
 Lupus ChatLupus chat  FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Potrzebuję informacji - niepewność przed diagnozą

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WWW.TOCZEN.PL Strona Główna -> Pierwsze Kroki na Forum
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Majka
Junior
Junior


Dołączył: 04 Paź 2006
Posty: 4

PostWysłany: Pią Paź 13, 2006 4:56 pm    Temat postu: Potrzebuję informacji - niepewność przed diagnozą Odpowiedz z cytatem

Witam wszystkich .Mam 42 lata,jestem z Krakowa lekarz podejrzewa u mnie toczen wynik ANA 1,IIF,Hep-2 dodatni mam skierowanie do por.immunologicznej jestem w dolku,bo nie wiem co bedzie dalej...Moze odezwie sie ktos kto juz to "przerabial" A moze jest ktos z Krakowa?Pozdrawiam Majka
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
nenya
SuperMOD
SuperMOD


Dołączył: 04 Lip 2004
Posty: 6875
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią Paź 13, 2006 5:13 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witaj Majka,

mamy parę osób z Krakowa, namiary na lekarzy możesz znaleśc tutaj:
http://toczen.pl/forum/viewtopic.php?t=853
bo toczniem zajmują się głównie reumatolodzy, choć teoretycznie immunolog też powinien sobie poradzic..
jakich dokładnie informacji potrzebujesz?
o badaniach, interpretacji wyników, objawach, leczeniu?
nie mam pojęcia jak ci pomóc, napisałaś bardzo ogólnie - wszyscy praktycznie "to przerabialiśmy", wierz mi to nie koniec świata, nie wyrok, po prostu choroba z którą się żyje Very Happy