Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
anik Junior

|
Wysłany: Nie Lis 19, 2006 5:45 pm Temat postu: Witam serdecznie !!!! - anik |
|
|
Witam serdecznie mam na imię Ania na toczeń zachorowałam w 97 roku zaczęło się bólami stawów, znalazłam się w Instytucie Reumatologii w Warszawie i tam zaczęłam się leczyć.
Teraz toczeń zajął mi nerki mam kłębuszkowe zapalenie nerek i wszczepiono mi żółtaczkę typu C. Kiedy byłam mała okazało się, że mam dziecięce porażenie mózgowe na szczęście
chodzę (mam prawostronne porażenie nogi i ręki); a później doszedł toczeń i tak mam 22 lata
skończyłam szkołę i jestem z zawodu technik informatyk cieszę się, że jest takie forum jak to, gdzie można poznać osoby, które borykają się z chorobą i można się zaprzyjaźnić
Całuję mocno:)•
Ania
P.S. Sorki za błędy w pisowni |
|
Powrót do góry |
|
 |
Robert Moderator

|
Wysłany: Nie Lis 19, 2006 5:53 pm Temat postu: |
|
|
Dobry wieczór! Witam!
Miło, ze zawitałaś do nas. Jak już zapewne zdążyłaś się zorientować, panuje u nas specyficzna atmosfera zrozumienia i nadzwyczaj wszyscy w jakiś sposób się rozumiemy choć nie tylko osoby z toczniem piszą. Stanowią jednak przewagę liczebną, bo to głównie z myślą o nich powstało to miejsce.
Mam nadzieję, że poczujesz się swobodnie i podzielisz się z nami swoimi doświadczeniami, których - jak sądzę - trochę masz. Nie przepraszaj za błędy.
Technik informatyk również mile widziany Nie powinnaś mieć zatem większych problemów z poruszaniem się po forum. W razie czego pozostaje Iinstrukcja obsługi - umieszczona w tym dziale. Ponadto - co ważne: Netykieta. No i moderatorzy, zawsze wyrozumiali
Zapraszam przy okazji do odwiedzania Działu towarzyskiego - swoistej odskoczni od problemów chorobowych. Tam zwykle Wszyscy się odstresowują.
Voila! Witam na pokładzie!
Pozdrawiam! |
|
Powrót do góry |
|
 |
nenya SuperMOD

|
Wysłany: Nie Lis 19, 2006 5:54 pm Temat postu: |
|
|
Witaj Ania!
Rozgość się a potem zadomów na dobre