Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ankana Junior

|
Wysłany: Sob Cze 21, 2008 9:38 pm Temat postu: witam:) |
|
|
Witam wszystkich Mam na imię Anka, mam 22 lata i od 4 lat próbuję się dowiedzieć na co jestem chora...trochę mi lepiej jak wiem, że nie tylko ja...Jestem z Jasła a męczę się w Lublinie(studiuję i za jakieś 2 m-ce mam wizytę u Piotrowskiego.Początkowo podejrzewano tocznia później sklerodermie, ostatecznie nic nie potwierdzono, a ostatnio też moja pani doktor zaczęła coś o boreliozie...totalny galimatias bo najgorzej nie wiedzieć z czym sie ma do czynienia.Objawy mam niespecyficzne jak na razie, poza tym wysokie ANA i podejrzane dsDNA, które po raz 3 wychodzą +/- a ostatnio tez wysokie ob i crp i odczyn waaler -rose i ciągłe infekcje gardła.Oczywiście bóle stawowe itp.3 razy już leżałam w szpitalu w Krośnie i nic...może w Lublinie coś zdziałam.Jestem tu nowa więc nie orientuję się jeszcze za bardzo co i jak, ale z góry dzięki za wszelkie pomocne informacje i rady.Może ktoś z Was ma podobnie...?Buziaki  |
|
Powrót do góry |
|
 |
Robert Moderator

|
Wysłany: Sob Cze 21, 2008 9:53 pm Temat postu: |
|
|
Wydzieliłem w osobny temat.
Witaj,
Spokojnie zapoznaj się ze strukturą tego miejsca. Masz dostępne tematy maksymalnie ułatwiające poruszanie się na forum, samodzielnie. Zapraszam do dogłębnej, aczkolwiek przyjemnej lektury:
Wątku specjalnego
Netykiety
Instrukcji obsługi
Wszystkie zresztą przyklejone w tym dziale.
Plus, jeśli interesują informacje dot. spraw chorobowych:
Przewodnik po naszych chorobach
i forumowa wyszukiwarka, do której używania bardzo zachęcam: http://toczen.pl/forum/search.php |
|
Powrót do góry |
|
 |
ankana Junior

|
Wysłany: Sob Cze 21, 2008 10:03 pm Temat postu: |
|
|
Dzięki wielkie
z pewnością zagłębię się w lekturę jak tylko przebrnę przez sesje choć o chorobach tkanki łącznej to już sporo przeczytałam.Liczę na to że Wasze doświadczenia bardziej mi pomogą pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
 |