Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Możesz je wyłączyć w ustawieniach przeglądarki. Dalsze korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza wyrażenie zgody na korzystanie z plików cookies.

rozumiem i zgadzam się
Forum WWW.TOCZEN.PL Strona Główna WWW.TOCZEN.PL
"systemic lupus erythematosus"
 
 Lupus ChatLupus chat  FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

gorączka po sterydzie ?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WWW.TOCZEN.PL Strona Główna -> Porady i Doświadczenia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nitka
Senior
Senior


Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 78
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie Gru 28, 2008 12:20 am    Temat postu: gorączka po sterydzie ? Odpowiedz z cytatem

witam,
pisalam o tym w lekarstwach ale bez odzewu wiec ponawiam temat
5 dni temu dostalam Fenicort 25 mg dozylnie (mialam silne bole stawow i miesni i totalne oslabienie)
mam skierowanie na cito na reumat ale to dopiero na 7 styczen wyznaczyli. nie wiem czy mam grzecznie czekac?

mam silne dusznosci i od 5 dni goraczke 38-39 stopni. biore tez antybiotyk ale jakby zero poprawy.
nie wiem czy to zaostrzenie kolagenozy (immunoglobuliny tez b. zle)
czy jakis inny czort ?
prosze napiszcie czy to mozliwe ze po sterydzie dostalam takiej temperatury ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kasiakuc
Master butterfly
Master butterfly


Dołączył: 20 Sty 2006
Posty: 4904
Skąd: kraków

PostWysłany: Nie Gru 28, 2008 9:19 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nitka po ste4rydzie to raczej wątpliwe bys dostała gorączki bo on działa raczej odwrotnie zawsze podnosili mi sterydy jak goraczkowałam wieć to może byc zaostrzenie no i te bóle stawowe nie wiem w jakim celu masz antybiotyk no i niepokoja te silne duszności...według mnie powinnas iść zgłosic sie tam gdzie masz wyznaczony termin i pokazać się że źle się masz i nic Ci nie pomaga choć wiem że teraz jest to trudne ale co masz do stracenia zapytaj sie chociaż co masz robic jak tak jest z Tobą o tym powinien decydowac specjalista a nie lekazr ogólny..pozdrawiam Cie serdecznie i trzymam kciuki by sie wszystko dobrze skończyło.. Smile Slonko Slonko
_________________
cieszmy sie każdą chwilka bo życie tak krótkie jest
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Nitka
Senior
Senior


Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 78
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon Gru 29, 2008 12:11 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dziekuje Kasiu Smile
dzis pierwszy dzien temperatura opadla do 37 Smile tez sie zastanawiam czy nie pojechac do szpitala i porozmawiac.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Ziarenko
Master butterfly
Master butterfly


Dołączył: 10 Wrz 2005
Posty: 2042

PostWysłany: Pon Gru 29, 2008 12:49 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nitko,
Moim zdaniem powinnaś jak najszybciej skontaktować się z lekarzem w szpitalu. Duszności, wysoka temperatura... potrzebujesz natychmiastowej pomocy.

Mnie przy wysokiej temperaturze zwiększano dawki sterydów.

Pozdrawiam Buziak
_________________

rozjaśnia się we mnie
wyjaśnia jaśniej
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WWW.TOCZEN.PL Strona Główna -> Porady i Doświadczenia Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by PhPBB © 2001, 2002 phpBB Group