Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Możesz je wyłączyć w ustawieniach przeglądarki. Dalsze korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza wyrażenie zgody na korzystanie z plików cookies.

rozumiem i zgadzam się
Forum WWW.TOCZEN.PL Strona Główna WWW.TOCZEN.PL
"systemic lupus erythematosus"
 
 Lupus ChatLupus chat  FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

toczeń układowy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WWW.TOCZEN.PL Strona Główna -> Pierwsze Kroki na Forum
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
IrenaJ
Junior
Junior


Dołączył: 26 Sty 2012
Posty: 13
Skąd: Bolesławiec

PostWysłany: Nie Lut 05, 2012 4:11 pm    Temat postu: toczeń układowy Odpowiedz z cytatem

Witam
Kilka lat temu zdiagnozowano u mnie toczeń układowy ,a konkretnie mam zaatakowane nerki.Jestem pod stałą opieka lekarzy we Wrocławiu,którym jestem wdzięczna za prawidłowe leczenie i opiekę.W tej chwili jest remisja i czuję się dobrze ,ale metypred biorę w dalszym ciągu już 5 rok. Wszystko było by w porządku gdyby nie objawy uboczne po sterydowe,ale nikt nie mówił ze tak nie będzie,trzeba było być przygotowanym na taki przebieg zdarzeń .Proszę o kontakt z osobami w podobnej sytuacji.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
alawa
Master butterfly
Master butterfly


Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 2310
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie Lut 05, 2012 4:18 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witaj na naszym forum.
Ja akurat mam nieco inne schorzenie, ale na pewno odezwą się osoby chorujące tj.Ty.
Przy stałym zażywaniu sterydów mnie "poleciały" kości- obecnie mam osteopenię , dzięki profilaktyce,bo było gorzej,wiem również o problemach z żołądkiem(konieczna osłona) i ew. problemach depresyjnych.
Życzę oby choroba jak najdłużej dała Ci spokój .
Powrót do góry